Voorbereidingen - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Arie-Piet en Willeke Mullem - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Arie-Piet en Willeke Mullem - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: willekeverhoeven

Blijf op de hoogte en volg Arie-Piet en Willeke

14 September 2010 | Nederland, Alblasserdam

WElkom!

Leuk dat je een kijkje komt nemen op de site. Meerdere mensen vroegen me om toch wel regelmatig te mailen en alles bij te houden. Aangezien ik daar niet zo goed in ben, deze site waarop zo af en toe wat nieuws te lezen zal zijn.

Ik zal kort wat vertellen over de reis en de voorbereidingen. Het idee om naar Zuid-Afrika te gaan zat al wat langer in m'n hoofd, maar er was nog geen goede gelegenheid voor. Een vriendin van me, Marieke, verblijft voor een langere tijd in Zuid-Afrika, en na enthousiaste verhalen besloot ik dat ik ook graag daarheen wilde. Een bezoek brengen, maar ook meehelpen. Wat telefoontjes en zoektochten op internet was dan ook alles geregeld.

Ik mag meehelpen als vrijwilliger op het project in Pietermaritzburg onder jongeren. In totaal ben ik 6 weken weg, 1 week daarvan ga ik als het goed is samen met andere vrijwilligers daar nog wat rondreizen. Ik heb er superveel zin in, en de komende week staat dan ook in het teken van voorbereidingen die nog getroffen moeten worden.

Ik zou het fijn vinden als je mee wilt bidden voor een goede voorbereiding en reis.

Groetjes Willeke

  • 14 September 2010 - 13:10

    Esther:

    Ha Willie,

    Succes met je voorbereidingen meid, als je nog tijd heb moet je nog maar ff langs komen (theeleuten ofzo), en anders bellen we nog wel ff!
    Goeie reis en ben benieuwd naar je verhalen!
    Liefs, Esther

  • 14 September 2010 - 18:20

    Maaike De G:

    Een goede tijd daar! Ik ben wel een beetje jaloers;) Je gaat het mooie weer tegemoet. Doe je beter dan ik deed;)
    Heel veel plezier!

  • 14 September 2010 - 21:49

    Patricia:

    Hey Willeke,

    Wat lees ik nou, jij naar Zuid Afrika :) Gaaf zeg!!! Ik wens je ontzettend veel plezier daar, ben benieuwd naar je verhalen en ervaringen :D Voor nu nog even succes met de voorbereidingen :D

    liefs, Patricia

  • 15 September 2010 - 11:28

    Alice:

    eeey Wil!~

    leuk dat je een blog gaat bijhouden!kzal em regelmatig lezen hoor!
    geniet er van,en kom natuurlijk lekker gekleurd terug:P

    xx

  • 15 September 2010 - 18:28

    Marieke:

    Ola!!

    Een weblog bijhouden, betekent wel dat je er minstens 5x in de week iets erop moet zetten hé...
    Maar dat is wel aan jou besteedt!!:)
    Have fun!!!
    xxx Marieke

  • 21 September 2010 - 08:07

    Joëlle:

    Hey Willeke,

    Echt gaaf dat je gaat!
    Geniet ervan! Nog ff genieten van het vrije leven, voordat je gaat werken? kBen benieuwd naar je belevenissen!

    (K) Job & Joëlle

  • 21 September 2010 - 17:21

    Jolanda:

    HA LIEVE WIL,

    IK WENS JE EEN GOEDE REIS EN GODS ZEGEN TOE, GENIET ERVAN HOU VAN JE

    LIEFS JO

  • 22 September 2010 - 07:52

    Ruben:

    Bon Voyage

  • 24 September 2010 - 11:07

    Deborah:

    He Willeke!

    Toch wel een leuk idee dat waarbenjij.nu heh? hihi ;-)
    Een hele vette gezegende reis daar naartoe...
    Ben benieuwd naar verhalen die je gaat meemaken daar ;)

    Vette bless van ons!

    Groetjes,
    Deborah (en vast ook van Walter)

  • 26 September 2010 - 17:53

    Aart:

    hoi, ik hoorde van je reis naar het warme? zuiden. Wens je een goede tijd. Als je Marieke ziet, doe je ze maar de groeten van ons

  • 27 September 2010 - 08:37

    Marieke:

    Hey willie!!!
    Alles goed in zonnig Zuid Afrika?
    Beetje gewend ondertussen? Je wordt wel gemist hierzo hoor!!;)
    liefs, Marieke

  • 28 September 2010 - 13:32

    Jolanda:

    hoy willie,
    hoop dat alles goed gaat met je en dat je niet ziek geworden bent.
    geniet ervan ik bid voor je liefs xxxxxx jo

  • 06 Oktober 2010 - 15:12

    Jan:

    Dag lieve Willeke,

    Met veel plezier je mooie en indrukwekkende reisverslag gelezen. Fijn dat de reis goed is verlopen en dat het goed met je gaat. Geniet ervan,dit is echt iets voor jou, ik kijk nu alweer uit naar je volgende reisverslag. Doe de kids de groeten van ons.
    Veel liefs van ome Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alblasserdam

Zuid-Afrika

Recente Reisverslagen:

04 November 2010

Terug

22 Oktober 2010

Life so far

12 Oktober 2010

Trip deel 2 - back in PMB

06 Oktober 2010

Trip

29 September 2010

Joeehoeee!
Arie-Piet en Willeke

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 16373

Voorgaande reizen:

09 December 2014 - 13 Januari 2015

Vrijwilligerswerk Mozambique

22 September 2010 - 03 November 2010

Zuid-Afrika

Landen bezocht: